سامان قدوس: بازی در جام جهانی برایم جذاب است


قدوس در پاسخ به این سؤال که آیا از آخرین حضورش در اردوی سوئد در ماه ژانویه دیگر تماسی از سوی مسئولان این تیم داشته است یا نه، گفت: خیر، در واقع هیچ تماسی نداشته‌ام.

وی درباره احتمال پیوستنش به تیم ملی ایران برای دور جدید بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی هم اظهار داشت: در سریع‌ترین زمان ممکن باید تصمیم‌گیری‌های لازم صورت بگیرد. در پایان ماه آگوست تیم‌های ملی باید فهرست بازیکنان‌شان را اعلام کنند. پس آنها قطعاً از من می‌خواهند که هرچه سریع‌تر تصمیمم را بگیرم. کاملاً مشخص است که بازی در جام جهانی جذابیت زیادی دارد.

بازیکن تیم اُسترسوند در پاسخ به این سؤال که اگر فرصت بازی برای هر دو تیم ملی ایران و سوئد را می‌داشت، کدام یک را انتخاب می‌کرد، تأکید کرد: فعلاً هیچ جوابی نمی‌توانم بدهم. برای من هنوز هم 50-50 است اما همان‌طور که پیش از این گفتم، فعلاً فقط یک تیم ملی به جذب من تمایل نشان داده است. من همیشه عاشق سوئد خواهم بود، چون در اینجا بزرگ شده‌ام. برای من زندگی در این باعث افتخار است و خوشحالم که در اردوی تیم ملی این کشور در ماه ژانویه هم حضور داشتم. در عین حال والدین من ایرانی هستند. خون پارسی در رگ‌های من است. من ایران را هم دوست دارم.



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: